Search
Close this search box.

Seszele – wycieczki na rajskie wyspy to specjalność biura CARTER®

Podróż do raju, czyli Wakacje na Seszelach – to jeden z naszych najważniejszych i najbardziej popularnych kierunków. Jest to zarazem jedna z najbardziej niezwykłych, magicznych i luksusowych opcji wypoczynku. Archipelag Seszeli leży blisko kontynentu afrykańskiego, poczuć można tam afrykański klimat, mentalność, kulturę oraz mieszankę kultur – kreolskiej, francuskiej i afrykańskiej.

Gorąco rekomendujemy te wyspy dla Klientów, którzy cenią sobie egzotykę w wielkim stylu. Jeśli poszukujecie relaksu, wytchnienia, białych plaży, palm kokosowych i egzotycznych wakacji, to właśnie jest to miejsce!

Regularnie odwiedzamy te wyspy, aby poznać nasz produkt i mieć wiedzę ‘z pierwszej ręki’.

Ostatnia nasza wizyty miała miejsce w maju 2022 roku, podróż odbyła się klasą biznes linii Qatar, przez Dohę. Dzięki tym podróżom mieliśmy przyjemność poznać wszystkie nowości i zmiany jakie zaszły w naszych preferowanych i luksusowych ośrodkach wypoczynkowych na wyspie Mahe, Desroche, Praslin, La Digue oraz Felicite. Niezwykłe też było to, że mogliśmy spać w najlepszych kategoriach, jak np. w prezydenckiej willi w hotelu Four Seasons oraz w designerskim apartamencie w najnowszym hotelu Six Senses na wyspie Felicite oraz willach, które znajdują się na terenie najlepszych hoteli. Plaże ukryte gdzieś w granitowych skałach, soczysta zielona przyroda, hotele zapierają dech w piersiach i kuchnia składająca się z najświeższych ryb i owoców morza – TAK, to wszystko jest w Twoim zasięgu, wystarczy wykonać jeden telefon do biura podróży.

Przeszliśmy wszerz i wzdłuż najpiękniejsze zakątki, dotknęliśmy 100-letnich żółwi, poznaliśmy dogłębnie wyspy Seszeli takie jak Mahe, Praslin, La Digue, Denis Island, Silhouette. Stamtąd przywieźliśmy ogromną wiedzę dotyczącą granitowych wysp i najbardziej luksusowych hoteli świata. Codziennie delektowaliśmy się świeżymi kokosami, owocami mango, ananasem i rumem, wkomponowanym w kolorowe drinki, przepięknie podane o zachodach słońca nad oceanem. Pocztówkowe plaże, krajobrazy rodem z katalogów biur podróży, zapach wanilii i słodkich owoców oraz soli morskiej…luksusowa bryza znad morza budziła nas codziennie, niezależnie na jakiej wyspie wylądowaliśmy. Całości dopełniły ekskluzywne apartamenty hotelowe, gdzie mieliśmy do dyspozycji łoża z baldachimem i moskitierą.

Nasi agenci po wylądowaniu w Victorii – stolicy wysp Seszeli – nie wierzyli, że tak łatwo i szybko można dolecieć do prawdziwego raju i podziwiać faunę, florę oraz 10 odcieni turkusu i szmaragdu oceanu.

Dziewicza przyroda, nieskażona natura, czyste plaże – to zaledwie początek listy atrakcji, jakie oferują Seszele.

Ogromne owoce palmy kokosowej coco de mer, będące częścią składową godła seszelskiego (lodoicja seszelska) rosną tylko na dwóch wyspach, mianowicie na Praslin oraz Curieuse. Widzieliśmy prastare żółwie, żywiące się pędami traw i roślin. ukryte w dżungli wysp La Digue i Fregate Island. Z pokładu katamaranu obserwowaliśmy delfiny i ryby, które potrafią latać nad powierzchnią wody!

Sprawdzanie jakości naszych hoteli dla Państwa komfortu to dla nas prawdziwy zaszczyt oraz przyjemność.

Serdecznie zapraszamy do sprawdzenia naszej niesamowitej oferty wakacyjnej na Seszele!

Szczególnie polecamy ten kierunek dla zakochanych par na powiedzenie sakramentalnego TAK oraz romantyczne podróże poślubne.

Najważniejsze i unikalne wyspy na Seszelach?

Najważniejsza z nich to Mahe, następnie Praslin, La Digue, Felicite, Silhuette Island, Desroche Island, North Island, Fregate Island oraz Bird island i Denise Island. Do najmniejszych wysp zaliczamy Round Island, gdzie znajduje się butikowy i kameralny hotel Enchanted Resort. To wymarzone miejsce na kameralny ślub, z dala od tłumów.

Wycieczki na Seszele z biurem podróży – najlepsze ceny i opieka 24/7

Wybierając się na Seszele z renomowanym biurem podroży, możecie liczyć na pomoc w każdej chwili oraz usługi dodatkowe na miejscu. Wasz opiekun podróży zadba o zaginiony bagaż, organizację transferu z lotniska czy też organizację wyjątkowej uroczystości, jak Wasz wymarzony ślub na Seszelach, romantyczna podróż poślubna czy też rocznica ślubu. Seszele to idealne miejsce, aby uczcić urodziny na białej plaży, gdzieś na prywatnej wyspie jak North Island czy Round Island.

Wakacje „szyte na miarę” na Seszelach i luksusowe rejsy katamaranem

Seszele oferują odwiedzającym nieograniczone możliwości, jak „island hoping”, czyli wycieczki objazdowe, które łączą kilka wysp, na przykład Mahe, Praslin i La Digue lub wypoczynek na Mahe w dwóch albo trzech hotelach, zlokalizowanych w innych zatokach. Dla relaksu i odmiany podróżni mogą skorzystać też z bogatej oferty jachtów lub katamaranów. Wasze wczasy marzeń na Seszelach nie muszą być nudne! Czarter jachtu lub rejs luksusowym statkiem po archipelagu Seszeli to coraz modniejsza opcja spedzania wolnego czasu.

Hotele dla rodzin z dziećmi na Seszelach

Jeśli poszukujecie najlepszych hoteli na Seszelach dla rodzin z maluchami lub nastolatkami, warto pomysleć o hotelach jak Raffles Seychelles, Constance Lemuria albo Four Seasons. Niezrównany serwis, wyśmienita opieka dla dzieci i świetnie wyposażone kluby dziecięce zapewnią doskonale wakacje na wyspach jak Silhuette, Mahe, Praslin lub Desroche Island. Jeśli szukacie wakacji na Seszelach w najlepszej cenie i przyjaznych dla kieszeni, to dobrą opcją mogą być hotele jak Hilton Northolme lub Kempinski.